Bir Hayalin Doğuşu

1967 Alfa Romeo yarışlarda kullanılan Tipo 33'ün onaylanmış versiyonu 33 Stradale'nin 18 örneğini üretiyor. Otomobil, birçok kişi tarafından tüm zamanların en güzel araçlarından biri olarak kabul ediliyor Otomobil, tamamen performansa yönelik tasarım felsefesi ve oldukça düşük ağırlığıyla tarih kitaplarına girdi bile.
Bu model, magnezyum alaşımı ve çelik tüplerden meydana gelen, havacılıkta kullanılan teknolojilerden faydalanarak üretilen karma yapılı kasasıyla yenilikçi teknolojilerle doluydu.
Alfa Romeo 4C'nin biçimini ve içeriğini tasarlarken işte bu araçtan ilham aldık.
Her iki aracın da aynı hatlara sahip olduğu, tasarımdaki her bir unsurun altında yatan bir neden olduğu ilk bakışta anlaşılıyor.  Bu mükemmel dengeyi sağlamak için tasarım aşamasında tutarlı seçimler yapıyor, mekanik ve biçimsel gereksinimler arasında mükemmel bir ilişki kuruyoruz.
Konsept çizimlerden üretim modeline kadar geçen süreçte yol kanunlarına uygunluk sağlamak dışında pek fazla değişiklik yapılmaz.
Amaç, otomobil tutkunlarına hem yol hem de pistlerde sürüş imkanı veren, eşsiz tasarım ve stil seçenekleriyle hayallerinin süper otomobilini sunmaktır. Bu, bir zamanlar sadece bir hayaldi. Artık hayalin adı Alfa Romeo 4C.

Areodinamik Zerafet

Kolaylık veya sürpriz faktörü sağlamak için asla stilden ödün verimez. Alfa Romeo 4C'nin özü basit: saf performans. Bu, tasarımın her aşamasında aklımızda olan konseptti.
Merkeze yerleştirilen aracın kalbi, yani motoru arka pencereden görmek mümkün.
Diğer unsurlar da bu noktadan başlıyor. Ara soğutucuya giden havanın giriş yaptığı sağlam arka kanatlar, kanatlarla uyumlu kümelenmiş yuvarlak arka farlar. Ön farlar için mükemmel bir ön profil oluşturan enerji dolu dinamik yan hatlar, iç tarafta kalkan şeklindeki ızgaraya doğru inen V şeklindeki iki çizgi ve Alfa Romeo simgesi.
Sonuç: Motor sporlarının ruhunu yansıtan bir otomobil. Yapıyı oluşturan bütün unsurlar, otomobilin daha aerodinamik olmasına katkıda bulunmak ve keskin virajlarda yolu en iyi şekilde kavrayabilmesini sağlamak için tasarlandı.

Yarış Modu İç Tasarım

Alfa Romeo 4C'nin içi de motor sporları dünyasını aratmayacak şekilde düzenlendi. Dışı gibi içindeki her şeyin belli bir işlevi var. 4C gereksiz olan bütün ayrıntılardan sıyrıldı, o sadece daha iyi bir sürüş performansı için ne gerekiyorsa onu sunuyor.
Çıplak karbon fiberden üretilen eşsiz gövde bölmesi. İçinde konforlu ama bir o kadar da düzgün şekilde oturmanızı sağlayan yarış koltukları. Koltuklarda güçlendirilmiş kompozit yapı ve özel hafif yastıklama maddeleri. Teknik kumaş veya deriden koltuk kaplamaları.
4C'de her şey Alfa Romeo'nun yarışçı ruhunu yansıtır: Alt tarafı kalıplanmış direksiyon simidi; tıpkı sınırlı sayıda üretilen süper otomobillerdeki gibi termoform malzemeden üretilen ön konsol; üzerinde sürücünün aracın tam kontrolünü almasına yardımcı olan bileşenler;  Sürücü mahallinde yarış motorları ve otomobillerinden esinlenerek hazırlanan göz alıcı grafikler; alüminyum pedallar ve topuk koruma birimleri hep birlikte gerçek bir sportif karakterin ayrıntılarını oluşturur.

İtalya'da Üretildi

Alfa Romeo, 4C'nin üretimi için Modena'yı seçti ve bu amaçla şehirdeki Maserati fabrikasında özel bir birim oluşturdu. Gelişmiş teknolojileri ve yüksek kalite işçiliği her daim odak noktası haline getirmiş bu fabrikada, sundukları teknik çözümler ve detaylara gösterilen özen ile öne çıkan eşsiz otomobillerin üretimi yapılmakta.
4C'nin montaj bandında fark yaratanlar insanlardır. Alfa Romeo'nun bu yeni modelinin üretiminde, 500 saatlik özel eğitim almış ve geçtiğimiz 10 ay boyunca gerçekleşen ürün geliştirme sürecini takip etmiş uzman teknisyenlerle çalışıyoruz. Bu nedenle hepsinin parmak ısırtacak derecede derin teknik bilgisi var. Montaj teknisyenleri, sürecin her aşamasının bizzat takip edilmesinden sorumludur ve montaj bandının sonunda bütün parçaların olması gerektiği gibi çalıştığından emin olmak için sıkı kalite kontrol testleri uygular. Tamamlanan araçlar, daha sonra çeşitli koşullar altında dinamik performans testlerinden geçirilmek üzere uzman test sürücülerine verilir. Bütün bu aşamaları geçebilen yeni Alfa Romeo 4C artık yola çıkmaya hazırdır.

İtalyan Mükemmelliği

Alfa Romeo 4C, Alfa Romeo tarafından tasarlandı ve Modena'daki Maserati fabriksında üretilmektedir; İtalyan otomotiv mükemmelliği 4C'nin her bir ögesinde mevcuttur. Dünyadaki en büyük süper otomobilin zaten sağlayıcıları olan sektörün en büyük İtalyan markaları, Alfa Romeo 4C'nin yaratılış sürecinde üstlerine düşen görevi gerçekleştirdi.
Adler Grubu: karbon monokok
Emarc: viraj demirinin, çarpma kutusunun ve tüm alüminyum kalıpların üreticisi
IMR: alaşım malzemeyle karoserin üreticisi
Bu yüzden Alfa Romeo 4C otomotiv sektöründe İtalyan üretim mükemmelliğini temsil ediyor.

Özelleştirmeler

Alfa Romeo 4C tüm müşterilerin ihtiyaçların karşılanmasını sağlayarak, hem estetik olarak hem de sportif karakterinin altını çizmek için çeşitli özelleştirme seçenekleri sunuyor.  Alfa Romeo 4C'de üç pastel (Siyah, Beyaz ve Alfa Kırmızısı), bir metalik (Bazalt Grisi) ve iki adet üç katmanlı (Madreperla Beyazı ve Competizione Kırmızısı) renk olmak üzere altı dış renk mevcut.
Sunulan jant çeşitleri, farklı boyut ve tasarımların yanı sıra, renk seçimi yapılmasını da sağlıyor: çelik ya da ezme uygulamalar, arabaya daha da spor bir görüntü kazandırıyor. Fren kaliper renklerinde de renkler mevcut. Alfa Romeo 4C dört renk sunuyor: gri (standart), kırmızı, sarı ve siyah.
İç kısımların yanı sıra, karbon lif kaplamalı Sabelt koltuklar, piyasadaki spor koltuklar misali, 4 farklı döşeme seçeneği sunuyor: standart kırmızı dikişli siyah kumaşa ek olarak, siyah ya da kırmızı deri, hatta sınıfıının en iyisi deriyi ve kırmızı dikişli mikrofiberi seçebilirsiniz.

ALFA'YI TAKİP EDİN