header alfa aksesuar

Satış Sonrası

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
 
ŞEFFAFLIK:
 
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz için 7 gün 24 saat, Çağrı Merkezimiz ve internet adresimizden bizlere ulaşabilirsiniz.
 
ERİŞİLEBİLİRLİK:
 
Başvurularınız için Alfa Romeo Çağrı Merkezi: 4441910
 
CEVAP VERİLEBİLİRLİK:
 
Başvurularınızın alınmış olduğu bilgisi size internet sitemizden, Çağrı Merkezimizden belirlenmiş süreye göre verilmektedir.
 
OBJEKTİFLİK:
 
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.
 
ÜCRETLER:
 
Başvurularınızın değerlendirilmesi sürecimiz başvuru sahipleri için ücretsizdir.
 
GİZLİLİK:
 
Kişisel bilgilerinizin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle kişisel bilgileriniz üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.
 
MÜŞTERİ ODAKLILIK:
 
Her zaman en iyisini hak eden siz değerli müşterilerimize, şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunmaya, ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.
 
HESAP VERİLEBİLİRLİK:
 
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.
 
SÜREKLİ İYİLEŞTİRME:
 
Sizlerden gelen geri bildirimleri iş süreçlerinde, ürün ve hizmetlerimizde proaktif iyileşmeler sağlayacak şekilde değerlendirerek sürekli müşteri odaklı olma yönünde ilerleme sağlıyoruz.

ALFA'YI TAKİP EDİN