header-4C-Concept

4C CONCEPT

Tasarım, yenilikçilik ve teknoloji arasında bir yolda gitmek

KONSEPT

HAYAL GÜCÜ VE İCAT

Her şey ilk kara kalem çizimleriyle başlar. Bunlar, boş beyaz bir kağıtla karşılaştığında yeni şeyler hayal etmeye çalışan birinin yaptığı tüm vurguları, onun hevesini gösterir.
Bu durumda, tüm hislerinizi, fikirlerinizi ve belki de devrim yaratacak bir dokunuşu kağıda dökersiniz.

HAYAL GÜCÜ VE İCAT
HAYALLERDEN DOĞAN FİKİRLER

TASARIM

HAYALLERDEN DOĞAN FİKİRLER

Çeşitli çizim ve taslaklara göre şekiller hayat bulur. Böylece sonuç bir modelin ruhunun, 4C Concept'in özü olur. Takiben şekiller ve silüetler gelir, fakat tüm önerilerden sadece iki veya üç tanesi model olmak için seçilir.

MODEL

TASARIM OLUŞMAYA BAŞLAR

Çizim kağıtlarından maketlere, 4C Concept katlanır, yeniden boyutlandırılır ve rütuşlar yapılır . 3/8 ölçeğindeki model, yuvarlak ve törpülenmemiş hatlarla küçük otomobili açığa çıkarır.

TASARIM OLUŞMAYA BAŞLAR
DUYGULARIN TERCÜMESİ

GERÇEK BOYUT

DUYGULARIN TERCÜMESİ

Model artık gerçek boyutundadır. Yaklaşık 4 m uzunluğunda ve  2.4 m dingil mesafesinde
Bu şekilde, 4C Concept, tüm titizlik ve kıvraklığında, orijinal tasarıma çok benzer bir son modelde açığa çıkarılır.

KARBON

TARZ SAHİBİ VE HAFİF

Karbon fiber, 4C Concept'in tüm performans özelliklerinin çevresinde şekillendiği önemli bir ögedir. Şasi, koltuklar için bir boşluğun bırakıldığı karbondan yapışmış bir kalıptan meydana gelir.

TARZ SAHİBİ VE HAFİF
ZARAFET VE ESNEKLİK

ALÜMİNYUM

ZARAFET VE ESNEKLİK

Ağırlıkta önemli bir azaltma ve yerçekimi merkezinin optimizasyonu: Bunlar, gövdenin arka kısmında  alüminyum kullanımıyla elde edilen yararlardır. 4c Concept'in ağırlığı, 850 kg'dan azdır.

MİMARİ

KIVRIMLI VE BASİT SİLÜET

4C Concept, tüm titizliği ve kıvraklığı açığa çıkarılmış, iki koltuklu, arkadan itişli bir spor otomobildir. 8C'nin tarzından ilham alan 4C Concept, iki ana bölümün eklendiği aynı mekanik düzeni yansıtır: Arkadaki güçlü hacim ve kesit, ön çamurlukları yükselten iki uzun kastan oluşan ön kısım ile mukemmel Alfa Romeo logosu ile biten V şeklinde bir kaput.. Süspansiyon düzeneği, kıvraklık ve yol tutuşunu en üst seviyeye getirmek için  gelişmiştir: Ön kısımda yüksek çift-süspansiyon çatalı, arka tarafta bir McPherson düzeneği.

KIVRIMLI VE BASİT SİLÜET
EN ÜST DÜZEY PERFORMANS

PERFORMANS

EN ÜST DÜZEY PERFORMANS

240 beygirlik, arka-ortada konumlanmış güçlü 1,8 litre benzinli dört silindirli Turbo motor, en yüksek performansı ve 5 saniyeden daha kısa sürede  0'dan 100 km'ye çıkmayı garanti ediyor.

TEKNOLOJİ

CAZİBE, MÜHENDİSLİK VE GÜÇ

Bu süper arabada, 8C'den türetilen teknoloji, Alfa Romeo'nun 'günlük' modellerinin teknolojisiyle entegre ve ilişki halinde. Bu otomobilde, yeni bir Alfa TCT şanzımanı ve Alfa D.N.A. Sistemi bulunur.

CAZİBE, MÜHENDİSLİK VE GÜÇ
EKİP ÇALIŞMASI

İŞLEME

EKİP ÇALIŞMASI

Bir konsept hayat buluyor. 4C Concept bir araya getirilir: Taşıyıcı yapı kaplanmaya, gövde ve tüm bileşenler bir araya getirilmeye hazırdır. Geniş ve farklı görevlere sahip çalışanlardan oluşan bir ekip, tek bir amaca hizmet etmek için toplanır: Prototipi bir süper otomobile çevirmek. Teşhire sunulmadan önce, 4C Concept'in bir araya getirilmesi, boyanması ve kontrolden geçmesi gerekmektedir.

ARACIN YAPILMASI

ARAŞTIRMA VE EVRİM

4C Concept'in artık tek eksiği bir ismidir: Alfa Romeo amblemi otomobile yerleştirilir. Yeni konsept araç artık oluşmuştur: gerçek bir Alfa'nın kıvrımlı gövdesine , ayırt edici özelliklerine ve tüm karakterine sahiptir.

ARAŞTIRMA VE EVRİM
ALFA KIRMIZISI VE AKIŞKAN METAL

RENKLER

ALFA KIRMIZISI VE AKIŞKAN METAL

İki renk, aracın gövdesinde dinamik olarak akar. Koyu tonlarla bir ateş kırmızı olan Alfa Kırmızısının yumuşak dokunuşu ve bir metal parçası gibi gümüşi bir yansıma yaratan yeni Akışkan Metal.

ALFA'YI TAKİP EDİN